Home again

Så var vi hemma i estockholmo igen. Och i morgon är det dags att  jobba igen.
Men bara i tre dagar sen är det låååång ledigt.
Var o hälsade på pappsen igår på sjukhuset innan det var dags för hemfärd till stockholm.
Lovade honom dyrt och heligt att vi kommer att hälsa på igen snart.
För det ska jag.

Vaglaget var inte det bästa igår. Dels så var det mörkt, snöade gjorde det plus att vägverket hade saltat istället för att ha plogat. Hmm ja ja ska väl inte spilla tid på att beklaga mig övder dom, de har nog mkt att göra ändå.
Tog ungefär två timmar att ta sig hem jämfört med en timme och 20 minuter som det gör på sommaren.

Idag tänkte vi slå oss ut i mellandags rean tillsammans med alla andra. Tänkte försöka få tag i ett nintendo wii för en billig peng.
Träning ska det bli oxå, vad det blir vet jag inte riktigt. Återkommer senare i kväll.... om jag överlevt=)


Puss

Kommentarer
Skrivet av: Heidi
Datum: 2009-12-27 kl. 18:18:21 URL: http://mizzpink.blogg.se/

SV: Vi har haft det hur kul som helst. =) Hoppas att ni har haft det mysigt med.



Åh, hoppas att du hittar en Wii. det är sjukt beroendeframkallande. Kolla bara på mitt inlägg om spel ;9



Puss på dig sötnos. miss u, love u! Jalla bye!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback