New years on the move

¨så börjar detta år att gå till ända. Brukar tänka tillbaka på året som gått och reflektera över vad jag varit med om, vad jag lärt mig men det viktigaste av allt att jag levt.
Början av 2009 verkade inte så ljust, riktigt jobbigt faktiskt some mest hade nyanser av svart. Och det började inte ljusna förrän till sommaren. Men då hade jag lärt mig ett och annat, både om mig själv och om andra.
Viktig läxa lärd kan jag säga.
Så när sommaren kom och gick blev det allt ljusare. Den ljuspunkten har bara lyst sig starkare för var dag som går. Och jag vill aldrig att det ljuset ska slockna. Inte en gång till!
Jag har lärt känna många olika sorters männsikor under detta år, vissa är kvar och kommer stanna där medans vissa andra har varit mer som en lätt bris. Men jag har fortfarande lärt mig av det som de visat.
Det enda som stått kvar precis som vanligt är familjen, men de e väl så det ska vara. Och de märks hur starka vi är ihop speciellt när sånt här händer som håller på och hända nu.
Det är då vi i familjen Linder, med allt vad det innebär, slåss till sista blodsdroppen. Och så kommer det att fortsätta in i nästa årtionde.
Så alla ni som jag lärt känna och fortfarande känner, hoppas jag har tillfört ngt till ert liv eftersom jag får stanna kvar. =)
I och med detta vill jag Tacka för allt ni gett mig och kommer så även att ge i nästa årtionde, för jag anser att man aldrig är färdig männsika. Man lär sig ngt nytt hela tiden.
Och Kristoffer, mitt hjärta kommer alltid att dunka hårdast, bäst och längst för dig, tills den dag jag tar mitt sista andetag.


Puss


Kommentarer
Skrivet av: LP
Datum: 2009-12-29 kl. 22:06:55 URL: http://palmenp.blogg.se/

Jag hoppas jag är i åtanke på dem som är kvar. Eller så ser jag på det iaf. Jag är glad att jag har dig i mitt liv.



Och det är bra att du dra lärdom av det år som gått trots att det inte alltid varit lätt. Så ska man se på det! O allt med din pappa kommer att ordna sig.



O vad gäller Mr K, så hoppas jag att jag kanske får gå på ngn stor stor stor fest eller så under nästa år eller en förlovning åtminstone. Eller varför inte en liten mini-gymmis, det vore också kul ;) Hur som helst, kul att ni hittat tbx till varann - det förtjänar ni. Ni passar så bra ihop!



Om ungefär 1 år ska du ju tävla också och jag är ju första smörjare. Don't you forget! I'm born to do it.



Slutpladdrat, lycka till med pappa, Mr K och stor lyckoönskning till ett bra 2010 för dig och din familj.



Puss /LP


Skrivet av: Heidi
Datum: 2009-12-29 kl. 18:56:37 URL: http://mizzpink.blogg.se/

Tack för ett underbart år lilla madelspånet! Det är tur att man har sånna undebar vänner som dig vid sin sida som man kan lita på i vått och torrt. Tack för alla minnen och pratstunder gummsan.



Nu gör vi 2010 till vårat år, utan tvekan. Älskar dig med hela mitt hjärta. Massa nyårspussar och kramar till underbaraste! =)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback