"6 o´clock I was just in a middle of a dream"...

suck va trött jag var i morse.
Hade riktigt svårt att somna igår kväll, först på grund av att jag var övertrött, sen för att jag var uppspelt för att jag hade träffat hela Kristoffers familj, och sen var det ngn som höll mig vaken=).
Denna ngn var så klart Kristoffer. Och nu tror ni att jag ska skriva om något heeelt annat men så var inte fallet. Vi låg och skrattade och höll på o flamsade. Sen råkade jag på ngnvis slå till honom rakt över näsan. Vilket ledde till att jag bröt i hop av skratt.
Ok det var kanske lite taskigt men kul oxå. För jag skule bara slå till honom på armen lite lätt men så resta han på sig så kom den i ansiktet. Givetvis har jag fått höra idag aatt han har ett stort blåmärke över hela ansiktet men så e inte fallet... inte va jag tror iallafall...

Vaknade inte till förrän vid lunchtid och då började jag längta tills nästa helg. Eller denna som kommer...

Känns som om man bara hinner hem på fredagen för att man sen ska tillbaka till jobbt igen.
JAG BEHÖVER SEMESTER!!!!

Dagens hyllning går till min älskade mamma som fyller år. Kan tyvärr inte fira henne på hennes dag men på fredag kommer hon och syster yster upp och då ska vi fira ordentligt.
Grattis min älskade mamma. Du e den bästa mamma någon kan få!
Puss puss puss puss >3



Snart  det dags för måndagens pass på gymmet. Får se hur det går då jag har träningsvärk sen igår=)

Ha de så bra så länge återkommer ikväll

puss

Kommentarer
Skrivet av: Syster Yster
Datum: 2009-11-23 kl. 19:31:59 URL:

som ordspråket säger:

DREAM as if you could LIVE FOREVER

LIVE as if you only HAVE TODAY. eller hur?



och håller med: Våran mamma ÄR den BÄSTA.FINASTE och UNDERBARASTE i hela världen!

PUSS

Skrivet av: Lillstrumpa
Datum: 2009-11-23 kl. 21:06:54 URL:

Älskade syster kunde inte säga dte bättre själv!

Puss på dig. Längtar tills på fredag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback