Dagens skörd

plus lite nya jullängder till bordet.
PUST OCH STÖN.. vad trött jag är.... usch jag har nog inte varit så här trött på länge. Kommer nog at somna gott ikväll.
hur som har haft en härlig dag tillsammans med mamma och syster. Visste ju att de bor många i sthlm och att de är mkt folk så här i juletider men HERREGUD, jag har nog aldrig sett så mycket folk förut.
Flera ggr var jag nära att nita ngn, för blev jag inte stampad på blev jag påkörd av barnvagnar. Men vad har hon då ut och göra  folkvimlet tänker ni, och det frågade jag mig oxå flera ggr=)

Nej då över lag var dt en väldigt trevlig dag.. och kvällen kommer inte heller bli så dum





återkommer med mer info senare...
Ha en trevlig lördagskväll alla sötnosar, vare sig ni ska ut i era dansskor uppklädd till tänderna, eller bara sitta hemma i ett par mjukisbyxor=)

puss

Kommentarer
Skrivet av: Heidi
Datum: 2009-11-28 kl. 09:51:03 URL: http://mizzpink.blogg.se/

Looks good honey! Bra att du köper "klappar" till dig själv i vevan gumman =) Pussa luv yah!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback