Härliga Tisdag..

A det har faktiskt varit en bra dag idag för Sandra Linder.
Trotts att vi har suttit i möte i princip hela dagen, fast de var ett riktigt bra möte.




Bildkälla: google.se

Jag har nog heller aldrig skrattat så gott med mina arbetskollegor idag heller. Jag har nog förlängt mitt liv med säkert 5 år idag.
Ni som känner mig riktigt ordentlig vet att jag kan vara allvarlig, men inte alltför länge. Sen måste jag få göra ngt man skrattar åt. Har väl alltid varit sån ända sen jag gick i skolan. Har kanske varit lite av en clown. Men det är ju hur kul som helst när man hör skrattar med en, eller kanske åt en men det skiter jag i. Huvudsaken e ju att de skrattar.
Så var det idag, vi hade suttit allvarliga hela dagen, sen så kände jag att de började bubbla i magtrakten. Kändes ungefär som kolsyra som bubblade upp och sen vällde det bara över. Då kunde jag skratta åt allt!
Det hjälpte ju inte heller att mina kollegor gjorde en heeeel del knäppa saker.
Dessutom så lockade jag tom vår tyska chef till asgarv. Han tittade på mig skakade på huvudet och frågade, på engelska så klart:"I want to have the thing that you are on" sen skrattade han gott. Jag svarade bara att jag är hög på livet räcker inte det.

Hur som så gick det kanonbra i gymmet oxå, jag snackade och skrattade åt de saker som hade hänt på jobbet.




bildkälla:lifeportalen.se

Allt medan kristoffer var idelöra medans det var hans tur att köra. Axlar gick TOKBRA at köra idag. 15 kg hantlarna kändes lätta idag, märks verkligen att mat och sömn börjar verka. Kul!! Det ger mig ju bara mer styrka.
Morgonpromenaderna är oxå otroligt lätta just nu, kan ju iofs bero på att jag har bytt musik i mina öron.

Nu sitter jag hr i min soffa, nersjunken och tycker att denhär dagen har jag klarat av riktigt bra.
Och snart e de fredag, då kommer mamsen och syster yster, fasiken va vi ska mysa då=)

Hoppas er dag också har varit helt ok

Puss på ER



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback