En kulen natt natt naaat

min båt jag styrde, på havets vågade vågade våg så skummet yrde

Den kunde jag ha sjungit inatt.
Inte för att ja va ute på sjön och inte heller för att de va en kulen natt.
Kunde bara inte sova.
Skittrött, tokförbannad och svettig låg jag där. Och han somligger brevid mig i sängen gjorde allt för att störa mig. Fast han visste inte om det. Jag älskar dig älskling men ibland så blir jag tokig, när du vänder o vrider på dig så där!
Hur som så somnade jag framemot små timmarna för att sen väckas av ett alarm. Inte mitt då utan hans.
Hmm ja ja det har dock varit en bra dag iaf.
Körde ben idag och är nu uppe på 100 kg i djupa benpressar. Låter kanske inte så mkt men JÄVLAR va det tar på rumpan. JÖSSES! Sen håller de på o renoverar på SATS och där man ligger o kör baksida ben finns nu en spegel. Inte så man kan titta på sig själv, nej utan så ALLA ser hur svettig man är i rumpan!
Och tro mig jag har sån förbannad rövsvett och det syns dessutom väldigt väl när man ligger där!
Men det får ja väl bjuda på, då syns det ju att jag gör ngt iaf =o)

Hur jag sen kunde cykla hem är för mig ett rent mysterium.
Men det gick!


Ikväll blire mys i sängen till DH och sen är det CT på 5 an


Hej hopp............. i löven nu tar ja dig i







röven

Hihihihi





Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback