Mkt nu

Japp så var det måndag igen då. Härligt, hmm eller?!
Nåja inget man kan göra ngt åt, och om 11 dagar åker vi!!!!!!
Nja de e ju bara 12 men den här dagen räknas ju inte den håller ju på att ta slut.

I helgen hände en hel del kan ja säga. I fredags hände det som sagt inte så mkt. Det blev en wallander film och sen så var vi båda två helt slut.
Lördagen vaknade vi tidigt, jag stack iväg o gymmade för att sen åka ut o hälsa på kära svägerska med familj!
Denna ljuva vårdg. Härligt det var.
Grillade gjorde vi oxå så nu är det verkligen vår. Säsongen har ju precis börjat, ja grilsäsongen oxå.
Igår vart det gym och ut till svärföräldrar på god mat och planering inför NYC!
Åhh va jag längtar, det gör inget att jag kommer stanna kvar va?!

Dagen har gått fruktansvärt fort, fast det var måndag, hade lite o göra på jobbet så det var väl därför.
Körde bicps o mage på gymmet. Biceps gick tokbra! Får VÄLDIGT bra kontakt med musklerna där nu. Vilket är riktigt skoj med tanke på att jag har haft svårt att bygga biceps förut.
Men mage, finns det ngt tråkigare att köra än mage! Är det ngn som kan komma på roliga magövningar för jag hittar inga. Usch och fy va tråkigt det är! O ändå försökte jag va possitiv, de höll i ungefär en kvart. Sen blev det tråkigt
hmm ja ja ska man komma ngn vart får man ju ligga i, men som sagt TRÅKIGT är det iaf.

Nehe ska nu springa ut i köket för att kolla till potatisen...
Förresten har gått o blivit med coach tror jag iaf


Puss så länge




sjukt snygg!!!!

Kommentarer
Skrivet av: Svärmor
Datum: 2010-04-26 kl. 21:03:17 URL:

Inget är som väntans tider Sandra!!! Men snart lyfter planen hoppas vi. Planeringen är utskriven o kommer till dig under veckan med en bil från

Stadsbudstransporter. (Jag hoppas att de aviserar i förväg) KRAM snart bara 11 d kvar.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback