Härliga helg..... snart till ända

Åhh vad denna helg har varit mysig. Ända sen i fredags kl halv 4 när jag gick från jobbet har jag verkligen njutit av varje ledig sekund.
Tror att semestern fortfarande sitte i och jag hoppas att jag kan behålla den liiite till.
Helgen har bestått av mkt mys, pussar, kramar och en väääldig massa kärlek. Och då pratar jag inte om det som finns mellan mig o K. Det finns där alla dagar i veckan
Nej, ja pratar om att jag har fått detta av alla barn jag har träffat i helgen.
Ute hos svärmor i går fick ja mysa me 3 barn. Turturduvorna T och M har åkt på bröllopsresa och barnen är hos mormor. Så vi åkte dit för att hjälpa till lite, men jag tror dte blev liiite värre ist. =) Men jag hade iaf hur mysigt som helst, två tjejer som slogs om att få sitta i mitt knä var av en utan dom senare somnade där.

Idag har jag nog fått världens godaste kram av V. En utav mina närmsta vänner, Therese, hennes yngsta fyllde 1.
Och det skulle ju firas=).
När vi kom dit frågade jag V om jag kunde få en kram var på han svarade "ja, men jag har ju glömt bort det" och så fick jag en jättelång och härlig kram
Sen var det dags att läsa.
För ca ett år sedn var jag inneboende hos Therese o hennes man J, då läste jag och V lilla barnbibeln varje kväll.
Så jag trodde att han ville att jag skulle läsa den igen men så var inte fallet.
Jag fick en Bamsetidning i min hand och en V i mitt knä och så skulle vi läsa.
Och det gjorde vi och han satt som ett ljus hela tiden då jag läste för honom.
Och sen när vi skulle gå fick jag en ännu härligare kram.

Tack igen för fikat Therese och J. Alltid lika mysigt att träffa er och barnen=)

Så nu, innan en ny arbetsvecka startar, tänkte jag försöka behålla detta lugn som jag haft hela den här helgen.
Man vet aldrig om nästa blir lika dan


Puss på er




Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback