Vardag igen efter fest och resa

Japp så var det ett år till nästa gång man har semester då.
Men det känns ändå skönt att återgå till vardagen  NOT!!!!!
Jo faktiskt lite, men ja vet att om en vecka e ja lika uttråkad igen =)
Så vad har hänt då.
Jo vi har kommit hem, varit på möhippa, nere i katrineholm en sväng och så avslutades ju allt med ett sjujäklabröllop=)
Åh va fina dom var alla fem. Brud, brudgum och de tre barnen.
Speciell som jag är! fick jag ju va med bruden hela dagen. Jag fick liksom va med bakom kuliserna.
Va snygg hon blev sen. Fick klump i halsen när hon trädde på bröllopsklänningen där ine hos friören men jag var ju den som inte skulle visa ngt (inte än iaf) så jag fick snällt hålla tillbaka så jag inte skulle förstöra ngt =)

Underbart att se två underbara männsikor ge sin löften inför oss.
Stort Grattis och Lycka till!!!

Fast det behöver jag knappast säga. Dessa två har funnit "det" som gör en förhållande unikt.





Som sagt vardag igen var det ju och jag måste tala om en roligt sak som jag la märke till i dag.
Jag cyklar vanligtvis till jobbet så även denna morgon. Jag blev omkörd av en lite äldre herre med hjälm, spinningskor och shorts.
"Hurtig gubbe" tänkte jag.
Sen mötte jag en till som hade ungefär samma klädsel
och nu på hem väg blev jag omkörd av inte mindre än tre män i samma mundering.
Cykelhjälm, cykelskor, shorts/cykelbyxor, och färgglad Tshirt.
Cyklarna var olika, en hade en skruttig, en annan någorlunda schysst hoj och den tredje vrålåket.

Då tänkte jag för mig själv, "män gör aldrig ngt halvhjärtat"
Ska de cykla, ja då banne mig ska man köpa hela kittet, ska man köpa bioljud ja då köper man inte bara två högtalare utan då köper man 6 högtalar och en sådan där bas och slutsteg o hela faderullan.
Jag skrattade gått åt min iaktagelse och hoppas att i morgon igen se dessa herrar=)

Har ni sett ngn kul iaktagelse, män/kvinnor


Skepp o hoj

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback