Yo yo yo Fok's whats up

Jesus vad bra ryggpass jag hade för en stund sen och av mina ömande muskler att dömma kommer jag att ha GRYMträningsvärk på lördag. Men så skönt. Det är nästan så att jag bli frälst varje gång ja tränar med Elle, men det går ju så j**la bra!
Tänk om det gjorde det varje dag på gymmet.
Uhp känner att en ny regel är på G
From nu tränar du och jag Elle alltid ihop ( eller ja när du vill så klart ;))


Och i morgon är det FREDAG!! Bästa dagen på hela veckan! och vet ni jag är faktiskt ledig på måndag så nästa vecka blir lite av en kort vecka för mig. Jippi!!!
Helgen går i firandets tecken. Det är någon jag känner väldigt väl som fyller 28 år.
Lång blond och tränar rätt mkt.... humm jag undrar vem det kan vara??
Ja ja nog om det och på lördagkväll ska vi fira Kristoffers moster som fyller 20+20!
Men inte blir det några vilodagar för det, nehe det går inte. Ben på lördag och på söndag blir det lite axlar och kondis!

Men först nu ska jag luta mig tillbaka o invänta mannen som fortfarande är på gymmet, "så vi får äta här ngn gång" ;))


ha det gott fok's



OBS ej min rygg tavla, och tur är väl det ;))))



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback