NY REGEL

Jag är alltid den som säger åt alla andra att man inte ska mäta sig med ngn annan. Att man ska vara stolt över det man upp når om det så är små små pytteframsteg. Tänk possitiv har alltid varit mitt motto och framför allt.
MÄT DIG INTE MED ANDRA


Har tydlige väldigt svårt att leva som jag lär. Mäter mig alltid med alla andra, har t om mätt mig med killar ( osmart jag vet) och vad händer då?!
Jo, resultatet blir ju där efter.

Blir så fruktansvärt trött på mig själv!!!

Så regel nummer ett för Sandra denna månad


Ge blanka tusan i att mäta dig med alla andra! Du e duktig!
och som sagt då ska jag oxå se resultat där efter...

Inge fel med att ha idoler eller bli inspirerad av andra men för guds skull kvinna MÄT dig inte!!


Så nu ska jag hoppa i bingen

sov så söt









Kommentarer
Skrivet av: Helen
Datum: 2010-01-25 kl. 17:37:17 URL:

Vad gullig du är :) Jag kommer att sakna dig med när jag sitter en trappa upp :(





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback