Yeeeeejjjj

För att citera Gert Fylking "Äntligen" som jag har längtat.
Jag klarade mig igen om vecka till och med det menas att jag är en vecka närmre semester... possitivitet alltså;)
Igår hade vi besök här, Elle och Håkan kom förbi. Eller rättare sagt jag och Elle hade vilodag, pga av våra förkylningar (vi vet fortfarande inte vad det var som gjorde att vi blev förkylda samtidigt:S), vi passade då på att prova på en ny varmrätt. Elle hade hittat den i ngn fitnesstidning. Grabbarna var på gymmet, och tänk vad skönt för dom att få komma hem och allt var färdigt....
Trevligt var det iaf.. Tack igen!

Som sagt väl behövlig vilopaus igår dvs ännu mera damp idag.. Så idag blir det rygg träning efter jobbet


Hoppasni har det bra i snön

kramiz

Kommentarer
Skrivet av: Heidi
Datum: 2010-01-29 kl. 10:06:59 URL: http://mizzpink.blogg.se/

Hoppas du får en grym helg gumman och att du blri helt kurerad från din förkylning! =) Love yah! Jalla bye =)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback