Gäääässsppp

japp tröttmössa är ordet. Somnade ungefär vid 8 igår kväll amrikansk tid alltså. Och under natten har vi haft ett sjujäkla åskoväder. Blixtade och dundrade som bara den. Men han jag sover med snakade o fes som vanligt =).

Jag kan ju tacka gudarna för att vi har en kilimatanläggning på hotellet för annars hade det varait svårt att sova inatt. VI vaknade för ca 45 minuter sedan o då var kl 6 vår tid.. Hmm ja ja det är nog ta ett tag innan man kommer in på amerikansk tid.
Igår kväll begav vi oss in ill Jersey city och tro mig såå nära Manattan vi va. Vi såg hela skylinen på andra sidan vattnaet. Häftigt o se faktiskt. När vi lämnade bilen i garaget för att å o äta så stod temperaturen på 41 grader!! KL 6 igr kväll alltså.
Men vi klagar inte, har ju hört att de blev dåligt väder nu hemma i Sverige =)


Hörni kamrater ha det så bra så uppdaterar ja lite senare igen.
Ska äntligen få träfa min auPairfamilj igen
Love U all

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback