Har massor med annat o göra

darför har jag varit dålig på uppdateringar. Och så kommer det för bli tills efter semester men som sagt datorn kommer ju att följa med så updates längs med vägarna blire..
Nu är det inte långt kvar..9 dagar för att vara exakt men just nu är det så fruktansvärt varm o skönt så helgerna duger gott tills vi åker.
Känner iofs att jag verkligen behöver semester... efter allt skit på jobbet..
Har vait ute med båten två helger i rad nu så färg har man fått oxå. Inte mkt som min egen badpojke men liite iaf=o)

Fick en släng av hemlängtan, inte hem till katrineholm utan till mina nära o kära.
Känns som om vi ska träffas då är det vi som får ta steget och röra på oss. Inte för att det INTE är skönt att komma bort från Stockholm men man tycker ju att sträckan är lika lång åt båda hållen.. Tråkigt men så är väl livet antar jag

Tycker ni fortfarande om oss? Tänker jag ibland, dum tanke kanske men det kan inte hjälpas..


Nåja nu är det som sagt inte mkt kvar


Lånat av google.se


Kommentarer
Skrivet av: PP
Datum: 2010-07-12 kl. 21:25:58 URL: http://palmenp.blogg.se/

Klart vi gör!!! O vilken söt vovve...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback