Nu är det inte mkt kvar alltså

Nu kan jag tom skymta målet där borta... och de e bäst de att det går jääävligt (ja jag vet att jag svor förlåt mamma) fort för nu orkar jag snart inte längre.
Har en massa o göra innan semester tar vid. Fast dock inte på jobbet :P
Har satt upp en akut tvätttid i tvättstugan på fredag dag ifall ngt måste akut tvättas. Trots allt jag känner mig själv väldigt väl.
Träningen går som smooort just nu. Dock har jag kört mkt konditionsträning och dragit ner lite på kollisar, kan ju inte se ut som en luftballong på MIAMI BEACH!  KOmmer säkert att göra det ändå om man jämför med alla bejbs som går det men wata fack liksom...

Ska hinna med o köpa lite presenter till min gamla auPair familj som vi oxå ska ta o hälsa på. Och som tack för gästfriheten så kommer vi med långväga gåvor...=o)

Men hörrni vilket väder ni har haft, ni jävlar (ja jag vet språket) som haft semester. Men vet ni den som spar han har. Ni kan sitta där o uggla på la office sen när jag vältrar mej i lättja på Floriiidas stränder.. mmohhhahahaha
Skoja bara , härliga sommar vi har jhaft och som det ser ut som kommer att stanna dessutom.
Tänk om man kunde konservera en bit utav sommaren, och liskom öppna upp den på vintern när det är som kallast.. Passa på nu för som Tompa Ledin sjunger "sommaren är kort" för det vet ni lika väl som jag kära svenskar att vi gnäller när vi som mest behagar men vi tycker aldrig ngt är tillräckligt bra.
Passa på o njut av stunden för vem vet när vi får en sån här sommar nästa gång =o)


Skepp o hoj Kamrater snart seglar vi

3½ dag kvar

JIPPI!!!!!!!!!!!



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback