Händelserik dag...

eller ja jag har hunnit gjort en massa roliga saker. Endast för mig själv.
Har fyndat lite retrokläder. tre kjolar och ett par skor för 250 Svenskariksdaler. Och vem sa att allt i STHLM var dyrt...
Jajamännsan. Två kjolar som jag ska ha på jobbet hade jag tänkt och den tredje är i jeans tyg och eftersom vi inte får ha det på jobbet blir den endast privat.
Kommer dock att vara en liten rebell då jag har köpt jeansballerinaskor!! Hahahah jag hoppas ingen ser det....


Det var riktigt skönt att strosa omkring inne kring Odenplan. Var nog över ett halvår sedan jag var inne i stan. Vädret kunde iofs varit lite bättre men jag gick ju omkring i affärer så de gjorde ine så mkt.

Handlade sedan på väg hem för att vi ska få celebert besök av Söta Hedi och hennes fästman Mattias.
Grillas ska de göras och ätas färskpotatis.. Mummma

Träning hann jag oxå med så nu känner jag mig så där riktigt härligt fräsh och lycklig. Dels för att jag kunde hitta så snygga kläder och dels för känslan av det hårda passet jag körde.


Hoppas ni får en trevlig lördag..
Inte långt kvar nu....... alltså till midsommar alltså, tänk för 3 månader sedan låg det snö på baken



Puss på er


(google.se)

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback