Härliga vår välkommen

aahhhh så härlig och vacker denna tisdagskväll har varit.
När jag kom hem efter jobb och träning lyste solen fortfarande och fåglarna kvittrade alldeles så där härligt som dom ska göra så här på vårkanten..
Och de vore väl sjutton oxå om det inte var tid nu att åren kommer..för julen varar ju ända till påsk, inte sant


Perfekt TV kväll är det oxå, med DH och Cougar town och tro det eller ej mannen i huset är lika fäst vid dessa serier som jag ;)


Nog är det konstigt att man blir tröttare när man byter till sommartid, varför det liksom
Vill inte känna mig trött vill vara pigg. Ska nog skippa gymmet i morgon och ta mig hem för en riktig lååångpromena´d. Hoppas det härliga vädret håller i sig även i morgon


Ha det gott
puss o hej



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback