Ja trivs bäst i öppna landskap

nära havet vill jag bo, några månader om året så att själen kan få ro

Ulf Lundell hade rätt när han sjöng om Sverige.
För visst är VÅRT land fint och härligt. Vi ska vara stolta över det, men det får man ju inte men JAG tänker vara patriotisk för det har jag RÄTT till. För de e ju alla andra...
´
Jag har varit borta en tid. I helgen hade jag inte ens en minut över att slå ner rumpan och skriva några rader och igår blev jag hemförvisad då det var hockey på tv. = TÖNTIGT
Varför skulle ett lag som vinner bäst av 7 matcher vara bättre än ett lag som vann bäst av 3!


Hörde ngt mummel om att "hmm ja ja du förstår inget iallafall";)

Har sett att det är en massa vitt som kommer ner från himlen, visst det stannar ju inte kvar så länge men WTF! Det är VÅR nu, kom igen låt oss ha det!

Har youtubat en HEL del i helgen dock och jag blir lika tårögd varje gång jag hör denna

tänker på min mamma, att hon satt där och och såg mig växa upp men ville helst att jag skulle vara den där 4 åringen som hade flätor och lugg.
Och tro mig hon tror fortfarande att jag är det, så är det när man är minst i familjen.
Men mamma jag tänker alltid på dig när jag lyssnar på denna text, och så gråter jag en skvätt, du vet ju hur blödig jag e=o)


Ha en trevlig kväll




Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback