Påsken närmar sig med

storsteg och vad det gäller vädret så verkar det ju som om det håller i sig. Härligt! Go våren go!

För vissa kanske påskledigheten börjar redan i morgon för andra kanske den har varit nu ett par dagar.
Jag själv ska jobba både långfredagen och annandag påsk. Men det gör mig inget.
Dels  får jag ju ledigt sen och sen är det inte förrän på annandagen vi ska bort och fira påsk.
Det är med tanke på att vårt bokslut hamnar precis i påskledigheten, och vi valde att ställa upp för företaget med vissa premisser och dessa fick vi igenom=)

Och sen får jag vara ledig huuur länge som helst ju men då ska ja inte va hemma, utan den ledigheten ska spenderas i NEW YORK!
Jajamänn den 8 maj drar vi, "So long Sverige hello US and A"=O)
Har fått i uppgift av Heidi att ta kort på Allt och då menar hon också ALLT!
Som den goda vän jag är kommer jag att göra det. Du kommer att få se det mesta gumman
Nehe ännu en dag väntar

Ha det gott




Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback