Ringmärkt

Ja, eh inte jag kanske men en av mina aboslut bästa vänner.
Grattis Heidi och Mattias, jag är så glad för er skull och er kärlek för varandra!
Och du, Mattias, om du sårar henne gör vi köttfärs av dig, eller hur stormen!
Heidi is our girl!!!
Skoja bara;)

Puss på er båda två!!!!

Dagarna går av bara farten nu. Jösses insåg precis att det är ju torsdag imorgon. Skönt att ha något sådär och göra på jobbet, då går tiden mkt fortare.

Ha en trevlig kväll (håller på o leker kock samtidigt som jag bloggar har liksom inte tid;))


Puss ige Heidi och Mattias Love u jalla!!


Och puss på er andra oxå


Kommentarer
Skrivet av: Heidi
Datum: 2010-03-17 kl. 21:35:17 URL: http://mizzpink.blogg.se/

Du är så underbart söt gumman. Love u always tjejen! Men du får fortfarande ha på dig en ful bridesmaid klänning på bröllopet..haha =). Jalla!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback