Torsdag = Fredag för vissa

och jajamänn för mig är det fredag i dag.
Härligt! tänk om man hade det så här bra jämt. Fast själv skulel ja nog välja bort måndagen ist för fredagen faktiskt.
Har kört body combat idag, vilket jag inte gjort på flera månader. HUR KUL SOM HELST var det!
Hade ju glömt bort hur skönt det känns när man får slå ur sig all frustration som man har inom sig, och nu sitter ja här med tunga ögonlock.
Har inte blivit så många inlägg för jag håller på med en jobbig sak på jobbet. Och vi vet inte riktigt hur vi ska lösa den så kvällarna har gått åt till att klura ut hur vi ska gå till väga. Och det har inte blivit så mkt lättare.

Men strunt i det nu e de helg och löningsdag dessutom!!
Men alla kulor ska sparas. Inte så att ja ska bli snål men kan man spara in på en massa onödigt skit så gör jag gärna det. OM jag vet att jag ska göra ngt bra för pengarna senare...

Har faktiskt inte såå mkt att skriva om just för tillfället.. återkommer när jag har det
passar på att bjuda på en härligt låt från Leona Lewis...


Hej hopp


Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback