Har insett

at jag börjar bli gammal. Trodde det var fel på omgivningen men nixpix det är mig det är fel på..
Eller snarare mina ögon
Har gått runt o tyckt att omgivningen liksom inte stämmer. och att jag faktiskt får ont i huvudet lite då och då.
Samma är det när jag kör bil, tycker att skyltarna börjar bli lite för suddiga. och ja det är bara att erkänna, min syn är inte som den har varit.
Och jag som trodde jag hade hökögon. Istället har jag ögon som Helge, ni vet han ugglan i Hedvig i från A till Ö som gick på tv när vi var barn, men som sagt det är väl bara att erkänna att det börjar gå neråt.=o)

.....


Nej så illa är det ju inte. Och gammal det är väl precis vad man gör det till

Hur står det till där ute.
Igår var det nog grått i hela landet men det ser ut som om att det har fixat sig idag


Förresten vill ha tips på en bra frisör i Bromma/Stockholmsområdet.. det är dags att göra ngt åt barret

Hä på´re



Kommentarer
Skrivet av: Heidi
Datum: 2010-05-26 kl. 18:34:10 URL: http://mizzpink.blogg.se/

Då vet du hur jag känner mig, gammal kärring är vad jag är med mina -6.5 på varje öga. Jag är nog närmare 100 än 30 haha.

Puss på dig söt!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback