Lill lördag (om man nu kallar onsdagen för det ff)

Jippi, FAN (ursäkta uttrycket) men FAN vad härligt det är att träna just nu.
Superpumpen gör såå fantastiskt mkt och jag känner mig starkare än på länge.
Hipphipp hurraaaa!!


Sen är det ju inte alltid solsken..
många tankar går till min pappa som ligger på örebro universitetssjukhus. Hoppas det som dom har hittat är godartad.
Hoppet är ju det enda som överger en sägs det ju och än tänker jag hoppas.
Och även en stärkande tanke till min mamma som alltid måste visa sig stark. Även om jag vet att hon är ledsen och orolig så visar hon inget, men ibland kan de få vara skönt att få vara ledsen mamma.
Så gråt när du vill men tillåt dig även att skratta=)

Som sagt allt här i livet är inte rättvist och kom ihåg att säga till dina nära och kära att du älskar dom, för man vet inte när man kan säga det nästa gång.

Så alla som står mig nära (ingen nämnd ingen glömd)

Från botten av mitt hjärta....

Jag älskar er!



lånad av styleroom.se

Kommentarer
Skrivet av: Stora Syster Annika
Datum: 2010-10-20 kl. 18:42:24 URL:

Jag älskar dig också :)

Pussar och Kramar

Stora syster Annika

Skrivet av: Therese
Datum: 2010-10-20 kl. 19:57:59 URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

<3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback