tagga tagga tagga tagga tagga tagg

Har fått super pump 250 av snälla Håkan och eftersom jag har blivit lite trött på min NO explode smak "bluraspberry" så provade jag att köra på superpumpen idag ist.
För det första så var den super god.
Smakade precis som de tuggummin man fick i glass när man va liten. Ni vet man åt glassen och själva pinnen va som ett tuggumi. Mmmm jättegott.
Den smaken var det, sen vet jag inte om det var psykiskt (kan så vara) men jösses vilken inverkan det blev.
Körde ben idag och jag näst intill kröp ut ur gymmet.
Så mitt betyg på superpump är = Världsklass!!!
Ska bli intressant att köra rygg och baksida axlar i morgon med detta hjälpmedel.


lånad av google.se

Mmmmhhh längtar redan tills i morgon



Kommentarer
Skrivet av: Elle
Datum: 2010-10-19 kl. 09:08:05 URL:

Hö hö hö, snälla Håkan tog min burk, han är för go, och utan koll, ha ha ha!!! MEN -OBS - Du får MER än GÄRNA behålla den för min mage gör fan uppror varje gång jag tar den, har provat köpa Jack3D nu istället får vi se om det funkar? Har hört både bu och tjoho om den. Har du testat? KÖR HÅRT!!! Och säg till om du vill köra ihop nån dag? ;-) KRAM!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback