Tisdag=tråkdag

Kan lika gärna byta ut tisdag till tråkdag ist. Varför?
Jo för det händre ingenting på tisdagar. Den går liksom obemärkt förbi.
Måndag är ju alltid måndag, alla vet ju att allt börjar på en måndag, bantning, nytt liv, nytt jobb osv och på onsdagen så har man bara två dagar till att jobba och sen är den där underbara helgen här.
Så när mitt parti Sandrapartiet kommer upp i riksdagen så ska ja slopa tisdagar. Så ska jag ha några som apploderar mig och tjoar "heja heja"

MEEEENNNNN denna vecka är liiiite kortare för mig än andra veckor.
Jag har nämligen bara två dagar kvar att jobba. Är ledig på fredag HELA dagen. ÅÅÅhhh denna härliga känsla.
När K reser sig upp för att gå till jobbet ska jag vända mig om och snoza vidare. mmmhhhhh
Varför ja ska va ledig?
Ska ju på Ladies night!!! Och då måste man ju va ledig hela dagen
Sen tycker jag oxå att det är skönt att ta en extra dag så helgen blir lite längre...

Har varit dålig på uppdateringar ja vet men som vanligt i våra månadsbokslut så går ja in i min lilla grotta och tittar inte ut förrän de e färdigt...

Nåja nog om det tisdag kväll är det som sagt och tja va ska man säga inget speciellt har hänt en dag som denna


Toodels




lånad av google.se

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback