Blåfrusen

och det är inte för att det blåser iskalla vindar ute så jag höll på att frysa öronen av mig när jag åkte hem (hmmm mössa kanske skulle vara på sin plats), utan det är för att det inte fanns en droppe varmvatten här hemma.
Varför?!  INTE FAN VET JA!!! Men kallt så in i bängen var det iallafall.
Här trodde jag att jag skulle få komma hem till en varm o skön dusch men kifick ja.
Mina armar var alldeles blåa när jag kom ut och det kändes som om att ja badat i isvak. Och skulle ja vilja det ja men då skulle jag väl bada, men nu ville inte jag det utan nu ville jag ha en varm o skön dush.
Men men det finns väl värre saker men iaf det gjorde min måndag lite surare iaf


Hur har er måndag sett ut



lånad av google.se

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback