......... Kategori: Allmänt

inte så tjåkigt

idag iallafall.
DOG på jobbet idag...............el ja iaf nästan. Fick sån tokjobbångest och ville inte alls jobba!!!
Därför är det nu bara en HELdag kvar och sen en halv för sen är jag ledig!! STARKT JOBBAT, LINDER!!

JAJAMÄNN, jag har alltså tagit ledigt på torsdag och ska tillbringa den dagen med att sova ut för att sen bege mig till gymmet för ett löppass.

Just det ryggpasset gick KANON, så det får väl avrunda denna dag trotts att kl bara är 18.
Fast en kvällsprommis blir det ju oxå, nu är det inte långt kvar tills bikinin ska på så då måste man ÖKA!!!

Puss i ljumsken!

sommarfrormen ska vara såååååå mkt bättre iår, BANNE MIG!


......... Kategori: Allmänt

Sant! så här på en tråååkmåndag








"Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria"
Oscar Wilde


......... Kategori: Allmänt

En mil, check!

dsc00117 (MMS)

En mil, check!



......... Kategori: Allmänt

Mannen grillar och ja håller på med allt a...

dsc00116 (MMS)

Mannen grillar och ja håller på med allt annat! Men de e ändå han som lagar mat:-)



......... Kategori: Allmänt

Vår lilla roadtrip igår hamnade i vingåker...

dsc00115 (MMS)

Vår lilla roadtrip igår hamnade i vingåker på factory outlet och där skulle vi eg köpt vårjacka att mannen men det slutade med ett par skor vardera:-). Sen hem till middag hos mamma. Idag bara en massa träning:-)!



......... Kategori: Allmänt

*hmpf*

Mobilenskamera är inte som den en gång va!
*SUCK*


......... Kategori: Allmänt

Veronica Mars är en serie som Stormen int...

dsc00114 (MMS)

Veronica Mars är en serie som Stormen introducerade för mig -09 och ja e helt frälst. Har även fått tomten intresserad:-). Ser ut som en töntig ungdoms serie men e ngt helt annat:-).



......... Kategori: Allmänt

Minns det glada -90 talet




Kommer ihåg då man var på disco när jag gick i mellanstadiet. Hmm ja de var väl där ngngång i mitten av -90 talet. (ja jag är gammal!!)
Det var då man slutade intressera sig för popcorn och spanade på killar. Då när kläderna  var fruktansvärt viktiga, att man va snygg i håret, och att man hade den senaste dateparfymen (som säkert luktade förjävligt)
Kom ihåg då när de började spela lugna låtar, man spanade ut över den mörklagda gymnastikgolvet och hoppades på att han med stor H skulle komma och fråga om man skulle dansa. Gud förbjude att man själv skulle bjuda upp, det vågade man inte.
Så där, när det gått vad som kändes flera timmar, såå stog han mitt framför mig. Med ett halvttufft och halvtnervöst leende frågade om jag ville dansa med Honom.
Mitt hjärta brann då jag kände hans armar runt omkring mig och jag minns att jag önskade att låten aldrig skulle ta slut...



......... Kategori: Allmänt

Lördagsmorgon i vår familj innebär att vi ...

dsc00111 (MMS)

Lördagsmorgon i vår familj innebär att vi förutom den vanliga gröten äter något riktigt gott bröd. Brukar inte äta bröd annars förutom på lördagsmorgon. Har köpt detta surdegsbröd. Har inte provat ännu men det ser gott ut. Hur myser ni på helgerna?