brrrrrr

Idag har det varit ett riktigt rusk väder. Jag som vanligtvis brukar sitta inne vid min dator, på min kontorsstol, på mitt varma kontor. Då brukar jag tycka att det är härligt med sånt här väder, men inte idag. Jag har fått en HELT annan förståelse för er chaufförer idag och ni har min fulla förståelse när ni förbannar vädret.
Jag fick själv vara med om det ruskigaste vädret på länge. Visst vädret var helt ok, om man hade termobrallor och tjock jacka. Jag hade jeans, gympadojor och en stickad tröja. Jag skulle ju bara åka bil, såg ut som den värsta snögubben och blöt var jag oxå. Om fötterna och om byxbenen.
Jag och min kollega körde nämligen fast i en halv meter snö! Och fick gräva fram bilen, somtur var kom det en snäll man och hjälpte oss, annars hade vi stått där än=).
Men kul var det, iaf nu efteråt.



Så syster, ja jag låg i badet en lååååång stund idag, så skönt har det nog aldrig varit i badet som det var idag.


Kände mig faktiskt lite som KarlBertil Johnsson idag när jag levererade alla pkt, påpekade ävn detta för min kollega var på han frågade " vad är det är det ngn svensk serie som jag inte har sett"

Hmm ja ja huvudsaken var ju att några av paketen kom mut iallafall.
I morgon så får jag sitta där på mitt varma kontor och titta ut, förmodligen så kommer jag tycka att det är vacker, för det är det, men jag kommer oxå att skicka en tanke till alla chaufförer.


Ha en skön torsdag inne i värmen
puss

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback