Härlig och mysiga Jul

Så var både julafton och juldagen över.
Mysigt har vi haft alla dagar och så även denna. Julaftonen spenderades en del på sjukhuset och en del hemma hos mamma.
När syster yster och Jonas kom åkte vi direkt upp till pappsen.
Han blev mäkta glad över att vi kom med både klappar, fika och glada skratt. Rätt var det var så kom även brorsan upp och hälsad på.
Pappa fick nog mer paket än mig men det var jag bara glad för honom över.
Vi spenderade og 3 timmar där på sjukhuset innan det var dags för oss att åka hem. När vi kom hem började vi med maten, mammas goda mat. (och syster förstås)
Pappas frånvaro märktes mycket och även fast vi försökte hålla humöret uppe så fick man en liten tår i ögat när man tänkte på honom:).
Jag fick många fina paket. Mysbyxor, räningsbyxor (som jag kommer att avända duktigt nu efter all julmat), god parfym (fick av mitt hjärta), ljuslykta, tofflor mfl

Juldagen var det fullt hus här hemma hos mamma. Båda min systrar var här och brorsan, plus alla barn dårå Den enda som saknades var pappsen. Men honom åkte vi upp och hälsade på senare på kvällen.
Han hade fått ett eget rum, såg nästan ut som en svit. " det var det bästa hotellrummet de hade på det här hotellet" svarade pappa.

Kvällen ägnades åt yatzy spel och plocke pin (måste verkligen köpa nya brädspel)


Hoppas ni alla hade en mysig jul och fortfarande har det.

God fortsättning på er

Puss



Kommentarer
Skrivet av: LP
Datum: 2009-12-26 kl. 20:23:33 URL: http://palmenp.blogg.se/

Så söta ni är, Stoffis och du! Ses imon på jobbet.



Puss

/L






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback