Dom kan slå in..







Drömma får man göra. Stora drömmar och små drömmar. Konstiga drömmar, härliga drömmar, läskiga drömmar, ja ni fattar.
Någon gång tänker man så måste de ju slå in. Varför drömmer man dom annars liksom??
Ibland drömmer jag inget alls på natten men när så dagen kommer sitter jag och dagdrömmer utav bara farten...
Ofta så kan det vara drömmar om att jag vinner en massa pengar på lotto. Eller att jag bara vaknar upp en dag och inser att jag har så sjukt mycket pengar att jag drunknar i dom.
Då vet jag precis vad jag skulle göra med dom:

*Först skulle jag ge min mamma exakt det som hon vill ha. Spelar ingen roll vad. Det hon pekar på får hon
*Skulle bjuda hela familjen på en resa så vi ALLA kan åka ngn stans till ett varmt land och stanna borta i minst 2 veckor.
*Jobba kanske 75%
*Fixa ett hus som jag och min egen familj kunde bo i
Men det är ju drömmar som man vet att på ngt sätt aldrig kommer slå in. Eller vet till 90% att de inte kommer göra de iallafall.

Men så finns det drömmar som man vill ska slå in, men som man trycker undan för att man låter känslorna styra. I viss mån är väl det bra, men kanske inte jämt.
Som tur är kan dom faktiskt göra det, slå in alltså! =)

Puss och sov gott alla


Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback