Börjar närma sig sitt slut

denna USA resa men än så länge är det några dagar kvar tills vi får svenska mark under fötterna.
Är just nu uppe hos min gamla Au pair familj igen. Vi har kört över 500 mil på två veckor! Och det känns helt underbart.
Trodde aldrig att vi skulle klara det men det har gått hur bra som helst.
Lite jobbigt när man vet att man har bara några mil kvar men vi klarade oss helt oskadda både ner till florida och up igen.
Men jag vill ju inte åka hem. Hela min kropp skriker att jag inte vill åka så då borde ja ju få stanna kvar eller hur.....
hmm hur som helst.
Vi har haft en helt magisk vecka nere i Florida och vi kommer att åka tllbaka snart igen. Har fått lov att låna lgh igen så dt gör vi gärna.
Dock kommer vi nog att åka flyg nästa gång, som sagt det har varit roligt å se östkusten men det räcker med en gång =)
Lite brunfärghar man ju fått och tur e väl det för det lär väl dröja till man fr se solen hemma i sverige =)



Miami som sagt var kul. Det kändes som om vi åkte in i en film nr vi åkte på vägen ut från downtown Miami ut till south beach. Häftigt som sagt men jag är glad att vi stannade i Fort Myers. mkt lugnare och mere familjärt där.
Men Miami är ju alltid Miami=)
Så klart var vi tvugna att hoppa in på Miami ink nä vi väl var där och så tror jag vi kte förbi lgh där Jersey Shore medlemarna bodde=)

Denna resa kommer att stanna kvar i mitt minne hela lvet. Aldrig har jag upplevt ngt liknande och det har varit helt otroligt.
Är glad att jag upplevde den med dig älskling. Finns ingen annan jag skulle vilja åka hit med
















Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback