Mmmmhh

ungefär så sa min kropp i morse. Inte när jag loåg i sängen utan när jag gick prommisen.
"Det här var härligt" sa den "det här måste du göra oftare".
Visst är det skönt när kroppen bara svarar när man går upp för att gå morgonprommis. Och faktiskt hela min dag har varit totalt grym efter det.
Härligakänsla säger jag bara!!
Dessutom kom Helen, en tjej som jag jobbar med, tillbaka från en två veckor låååång föräldraledighet. Det var jättekul och se henne. Hon är verkligen som en frisk fläkt, synd bara att hon snart ska lämna mig. Hon ska nämligen flytta upp en våning. Kul för henne tråkigt för mig. Kommer sakna dig Helen!!



Ska alldeles strax tillbaka ner till gymmet. Brösten ska få sig en genomkörare och då menar jag inte dessa påsar somhänger utanför kroppen utan musklerna innuti;)

Det var längesen jag kände att en måndag var helt ok. Så det känns riktigt skönt!
Kan kanske var pga att det nu står två efternamn på ytterdörren här utanför.
Mysigt


En rättelse det var inte Elle och Mange utan Elle och Håkan vi vare ute och käkade med i lördag. Fick väl en tillfällig bronkit i hjärnan eller liknande;)


Ín i dimman nu gott folk


Fridens

Kommentarer
Skrivet av: Sofia
Datum: 2010-01-25 kl. 15:21:24 URL:

Haha, bronkit i hjärnan? Det var något nytt;)



Krya på dig sjukling!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback