Not done my duty

Hej hopp.... mhh ja de va ju ett tag sn. Har haft lite torka. Liksom inte vetat va jag skulle skriva om.
Träningen har legat på is ett tag nu. I ca 1 månads tid, detta i sandra tid är ungefär lika lång tid som man tyckte på julaftonens morgon då man väntade på att tomten skulle komma och han ALDRIG döck upp..... alltså riktigt länge!!!
Varför ja de e en annan historia. Kan vi ta vid ett bättre tillfälle...

Denna vecka har varit precs som en sommar vecka ska vara. Har gått o lagt mig liiite för sent men o andra sidan mina dagra har då blivit en aningen längre. Ni som känner mig vet att jag börjar gäspa redan runt halv 9 tiden i vanliga fall och jag har somnat strax efter halv 12 nu ett par kvällar.. hör o häpna. Kanske kommer att bli vuxen jag med ;)

Så idag dök det upp. Det som jag mer eller mindre vetat om men som jag inte kunnat berätta med tanke på att jag inte ville röja det ur vägen.
Inbjudan till ett bröllop!! Åhh så fantastiskt! Jag mer eller mindre slet upp kuvertet och suckade avundsjukt när jag såg inbjudan.
Åhh va härligt de kommer bli. Ett sommarbröllop!!
och det bästa av allt

Jag får va med och hjälpa bruden!!
Jo, visst. Hon har alltså sett min oanande talang och vill ha min syn på saker o ting. Härligt!! och jag får dessutom vara med i programmet!!!! Jippi!!!!


Hmm Ja nu är min stund i det rampljuset slut. ja ja ja jag ska inte ta över jag lovar. Men det är ju det här jag ÄLSKAR att fixa och trixa och piffa och hjälpa till. Och tro mig jag som är sån dramaqueen kommer säkert stå där den dagen med en tår i ögat, blödig som jag är. Men det tänker jag tillåta mig själv att göra.
STOLT är ordet. Det kanske märks.

Mkt ska göras denna sommar. Träningen har jag kommit igång med nu igen men det är inget värt att nämna. Återkommer om det.

Det ska firas 30 års dag och en o annan fest ska väl hinnas med. Hmm mmmm just de.....


En annan sak vill bara ge ett tips på om ni vill se en super bra film

Law Abiding Citizen är en utav dom bästa filmerna jag sett men oxå den ruggigaste.
Inte skräck utan mera obehaglig. Kommer inte säga ngt mer utan kolla på den du blir inte besviken...


(Minfavvis e ju me, nej inte Jame Fox, utan Gerad Butler;)))


Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback