Det är tillbaka

Varmvattnet alltså.
Och nej jag har inte frusit ihjäl men det var väääldigt nära. Beslöt mig för att pack stora gymväskan igår och dushc på gymmet. För två kallduschar på mindre än räckte.
Och igår kväll när jag kom hem så funkade varmvattnet.
Tydligen var det en massa strul här i bromma igår. Telias abonenter blev helt lamslagna pga att ngn här i bromma grävt av en elledning och ja, jag blev ju utan varmvatten. MKT HÄNDE i måndags alltså.

Så igår kunde ja inte använda datorn för mannen i huset fixade med de båda två så bloggen fick vara.
Och det bästa av allt

Det är redan Onsdag i dag
two days and counting... och i morgon blire lyxlunch i Solna med finfina arbetskompisar men först å främst blire moronprommis. Ska få med mig karl i huset. Hans flås e ju inte det bästa så då får ja hjälpa till lite även om det kanske bara blir 20 min =o)


Nähä va säger ni gott folk. Ska vi ta o dra till lite varmare breddgrader










snyggo!!!!!!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback