Pump it baby´

Jag har ALLTID gillat musik. I alla oliga genre. Alltifrån tung hip hop till klassisk.
Som tonåring hade jag alltid lättare att koncentrera mig när jag lyssnade på musik (hmm undrar om jag inte har en lätt form av ADHD iaf =))
Tränar jag lyssnar jag alltid på min egen musik. Dels för att jag tycker att jag tappar koncentrationen om jag har en massa slammer runt omkring mig sen så blir jag alltid taggad till max när jag har en bra låt. Kan tom köra 3 extra repetitioner bara jag har bra musik i öronen.
Så även idag

Härligt!!!





Kommentarer
Skrivet av: Heidi
Datum: 2011-01-23 kl. 17:37:52 URL: http://mizzpink.blogg.se/

Härligt gumman! Samma gäller för mig. Filtrerare bort allt =) Kramen och pussen






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback