Dags för en återblick av året som gått

Jaha, nu står vi ju här med endas ett par dagar kvar på 2010 och det är dags för att titta tillbaka på 2010.

Början av 2010 var ju riktigt kall (ser dock ut som om att 2011 kommer att börja likadant)
Trodde nästa aldrig att snön skulle försvinna, men det gjorde den men inte förrän i april (tror ja iaf)
Våren som kom var väldigt händelserik, vi åkte till New York och förlovade oss, träningen gick bättre än på länge och så blev det två tjejerna jag har på mitten utav kroppen större.

Våren gick mycket snart över till sommar och längtan till semestern blev nästan olidlig. Så kom den dag då vårt plan ÄNTLIGEN skulle lyfta (igen) mot det stora landet i väst.
Och vilken semester vi hade. Har läst lite gamla blogg inlägg där jag skriver att "livet är härligt!!" och det var det.
Vi hade INGET att bekymra oss om.  Varmt och härligt och vi trivdes som fisken i vattnet.
Dock varar ju inget i evighet så snart var vi på väg hem igen men vi sa båda två att nästa år åker vi tillbaka o stannar mkt längre.
Vad skulle vi hem till då?!

Jo bröllop så klart! Bästa svägerska skulle ju gifta sig och jag hade första parkett!
Sen där ngn gång efter bröllops tårtan och middagen kom snön tillbaka...

Låter jag bitter?

Det är inget emot vad jag är =). Nej inte bitter kanske men jag är verkligen född i fel klimat. Jag har gärna 35 grader varm o strålande sol än detta vi har här utanför. Men det är ju bara jag

Mycket har hänt inom familjen oxå och hösten har varit lite som i ett töcken. Pappa har varit dålig och vi trodde inte att vi skulle få ha honom kvar i livet nu vid årsskiftet men än är det krut i gubben! Han är på väg tillbaka vilket känns skönt.

Så HISS 2010 är

Förlovning, semesterresan till USA, och att pappa klarade operationen

DISS 2010 är
Pappas förbannade cancer som slår upp lite här o var


Så har jag förhoppningsvis lärt mig ngt både om mig själv och om andra männsikor som finns i min närhet.
Jag vill passa på att tacka er som finns där och att jag, även om jag inte alltid säger det, så förgyller ni mina dagar och år.
Hoppas att ni känner likadant?=) Och att jag förhoppningsvis också lärt er ngt om inte annat så har ni kanske fått ett gott skratt åt mitt försök iaf =)

Min älskade K! Tack för att du finns där o stöttar mig när det är som jobbigast och försöker att alltid få mig på bättre humör när jag går här hemma och morrar utan dig vore jag ingenting! Älskar dig mer o mer för varjedag som går

Så tycker jag att vi firar av 2010 med en jäkla smäll och gör
2011 till VÅRT ÅR!
Vad sägs ???

Puss o Kram på er alla
Gott slut och gott nytt






Kommentarer
Skrivet av: Lisa
Datum: 2010-12-29 kl. 20:54:06 URL: http://palmenp.blogg.se/

Tack själv! Jag tar åt mig :) Och tack för att du finns och stöttar. Betyder otroligt mkt för mig ska du veta. Och tacka tomten också på ett hörn.



2011, here I fucking come.



Puss


Skrivet av: Stora Syster Annika
Datum: 2010-12-29 kl. 20:46:10 URL:

Gott nytt år min älskade lilla syster!

Kom ihåg vår utmaning i vår :) eller har du glömt ???



Puss!

Storasyster Annika





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback