Lördag härligt

Åhh vad jag har längtat efter denna lediga dag.
Från totalt kaos på jobbet till ett fruktansvärt dåligt humör som gått ut på stackars K.
Förlåt Älskling att jag varit ett monster denna vecka.

Jobbet har tagit kraften ur mig totalt, tråkigt att folk kan ljuga så pass mkt bara för att vinna lite. Undra hur det känns, att trampa på andra för att komma upp. Hmm ja ja nu lägger vi denna vecka bakom oss å ser framåt.

Vaknade upp till ett rätt  så skapligt väder idag. Som vanligt när jag tror att jag kommer att få sova ut vaknar jag med tuppen. Men hur skönt var det inte då att ligga kvar i sängen o slå på tvn o kolla tv4 nyhetsmorgon. Det kallar jag LYX!

Var hos Anna i går kväll o kolla idol som alla andra och faktiskt så hade det inte spelat ngn roll om Minnah vann. Hon gav verkligen allt igår kväll och var faktiskt i mit tycke den som sjöng vinnar låten bäst!.

K är nere i Göteborg på FF och själv ska jag bege mig ut i storstadsdjuneln får att titta lite. Bränner nog av ett body pump pass på gymmet i eftermiddag oxå. Vore rätt skönt faktiskt.

Så från att ha gått och morrat här nu i flera dagar så är jag igen på rätt spår


Saknar dig bejbi!

Puss på er

Fast ändå Jay är ruskigt bra.

Kommentarer
Skrivet av: L
Datum: 2010-12-11 kl. 16:04:04 URL: http://palmenp.blogg.se/

Vad skönt att morr-fröken is gone!

Men du, det där med ljuga. Nu blir jag sjuuuukt nyfiken. You have to tell me!



Ha en skön helg. Puss






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback