Freitaaaag!

Och mys för hela slanten!!
Idag har jag känt mig riktigt schleeeten i hela kroppen. Det kostar på att först ligga däckad i ngt virus för att sen komma tillbaka o köra på i 180 som vanlit PLUS att cykla fram o tillbaka till jobbet.

Missförstå mig rätt jag fullkomligt älskar att känna kroppen jobba hade jag tid skulle jag gymma 2 ggr om dagen men jag kanske har tagit mig vatten över huvudet eller så behöver jag bara en dag att återhämta mig på. Det återstår att se för VILA är dagens motto.
Kan ju iofs hända att ja e lite trött pga att jag gymmat i 8 dagar i sträck hmm

Dessutom behöver jag nog lägga om schemat men ja vet inte riktigt hur jag ska göra..
Om jag ska köra på lite till. Till mitten av mars för att sen lägga om o köra mer kondis eller hmm aja vilka världsliga problem man har.


En annan sak

Jag har fullkomligt gått o kärat ner mig i Shabby chic grejer. Hittar dom överallt, hm.com, ellos.se i diverse små butiker OCH på mitt nya favvo ställe TRADERA.SE
Har vunnit både en servettlåda, kudde och klistra-på-vägen-ord. Åhh a ja tycker de e snyggt.

Nyss såg jag att ja vunnit denna


Liiiten bild ja vet men det är en krona som man antingen kan ha ljus i eller en klängväxt AND I LOVE IT och priset
75pix som hittat


Nåja nu är det strax dax för Let's Dance = LET THE MYS BEGIN


Ha de gött

Kommentarer
Skrivet av: Lisa
Datum: 2011-02-18 kl. 21:12:44 URL: http://palmenp.blogg.se/

Men du gosan, du får inte träna ihjäl dig bara så du inte blir skadad eller så. Vila måste du också.. easy breezy Tyra :)



Ha en trevlig helg!

Kram






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback