Lära Känna mig!

1. Hur gammal är du om fem år? 34
2.Vem var den sista du träffade? En arebetskollega
3. Hur lång är du? Stadiga 178 och en halv!cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Crank
5. Vem ringde du senast? Älsklingen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Absolut kör hårt ;o)" Carmit
7. Vad är dagens planer? Träning, matlagning och soffhäng
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oj, smsar nog mkt bör ringa mera
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 5 dec
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
12. När vaknade du idag? 06:10 första gången 06:20 andra (trött i ögat)
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Fort Myers, Florida
15. Vilken plats föredrar du minst? I Sverig, just nu i den nya istiden!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I vår lgh/hus i Florida
17. Vad skrämde dig som barn? Ormar och män med mörka röster (vilket är idag totalt tvärtemot)
18. Vem fick dig att skratta senast? Min kära sambo, då jag pratade med honom i tfn
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej nej, har nog ett par hemma hos mamma
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror lite på
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har 3st i sängen som vi en var och en vi delar på, oftast snor jag den som vi delar på så jag säger väl 3
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oj, a många ggr...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota! 
26. Är du social? A kanske lite ;)...
27. Vilken är din favoritglass? Äter inte så mkt glass men min favvo som barn var calippo cola
28. Vad skulle du gör om du vann en miljon? Betala av lgh som vi har, och sen köpa en ny i Fort Myers, hej då Sverige vi va la Florida!!....
29. Tycker du om kinamat? Nja så där
30. Tycker du om kaffe? Jajamänn
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe till gröten
32. Sover du på någon särskild sida? på magen med ena knät upp och ena armen under huvudet
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Om jag gör!
35. Är du en beroendemänniska? Absolut!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, Drew Barrymore har ju samma fördelsedag som jag
37. Vill du ha barn? Vet faktiskt inte, hmm kanske
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Katrineholmska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller saker hem, hugget som stucket. Beror iofs på hur mkt pengar det gäller
42. Äger du dyra smycken? Min förlovningsring
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? hahahahah, kan ju lätt misstolkas men de va nog ett päron
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min kära Sambo!
46. Välj ett ärr på din kropp? De små rakärr jag har på smalbenen
47. Vad har du för ringsignal? Ngn som Sony Ericsson har som val i mobilen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jajamänn
49. Flirtar du mycket? Nja, kanske lite..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Milano, Turkiet och i min gamla gh i Sumpan
51. Kan du byta olja på bilen? Har faktiskt aldrig provat men de kan väl inte va så svårt
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope, konstigt nog....
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Kåt och hur härlig som helst" Av Mia Skäringer
54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet.se
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men vi köper Body jämt
56. Dansar du i bilen? Absolut speciellt när vi båda åker
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol i morse i bilen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min namnteckning
59. När var du i kyrkan senast? I somras, på bästa svägerskans bröllop
60. Vilka personer utmanar du? Fröken Palm, Mrs Storm & Fröken Malinen

Kommentarer
Skrivet av: Lisa
Datum: 2011-01-20 kl. 20:46:47 URL: http://palmenp.blogg.se/

Jasså utmaning?? Att skriva ner samma sak eller är det något annat jag bör veta :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback