Måndag hela veckan

Eller?!
Har äntligen landat efter att ha fått fnatt förra veckan. Men det blir väl lätt så då de flesta går på semester nu och några veckor framöver.
Sen är det faktiskt inte så långt kvar... de e bara att bita i..

Harmmarbybacken är en inte så linte backe.. fick jag erfara igår. Den ser inte ut så mycket för världen när man åker förbi men att GÅ i den var fruktansvärt jobbigt (speciellt om man kört ett benpass dagen innan).
Men det var kul och en rolig utmaning. Och GRYMT bra för både baksidalår och rumpan!
3 ggr hann vi gå innan vi gav upp och då tänker ni kanske "men vadå 3!! orkade ni inte mer", jag säger bara : PRÖVA SJÄLVA! Jisses men det kommer att bli fler ggr och det kommer att bli dessto fler set per gång.
Sista gången innan Florida så tänkte jag att vi skulle försöka oss på att springa upp en bit.
Och jag vill bara poängtera att vi går inte den lilla grusvägen på baksidan, nej nej, vi går där det är som brantast!

Måste ha ngt att roa oss med nu när det är ca 5 veckor kvar och vi slagit vad om att vi ska va i så bra form som möjligt när vi når amerikansk mark. Och jag tror faktiskt att vi är på god väg båda två!


Finbesök hade vi i lördags oxå att Hedi och hennes Mattias, som vanligt så hade vi fruktansvärt trevligt och de kan jag nog säga utan att överdriva är en utav våra bästa vänner. Vi har alltid lika kul ihop med Er!


Nähäpp ligga lite i soffan o glo kanske, eller ta sig en promenad kanske (hmm nej de blir nog soffan benen känns lits stumma idag =)


Küss



(lånad av google.se)

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback