Snaaart

Konstigt nog går livet vidare... Ibland kommer jag på mig själv med att nästa skämmas att jag skrattar, just därför att pappa inte finns mer och att han aldrig kommer att kunna skratta igen. Men så kommer förnuftet in och säger att varför inte! Vi måste ju kunna få skratta och leva ändå fast det är en stor sorg i våra hjärtan

Därför känns det lite lättare att vi nu har bokat vår Floridaresa!!

Den 5 augusti bär det av, och jag ska inte försöka längta så mycket för jag vet att när vi väl är där går dagarna fruktansvärt fort.

Nu har ju tom sommaren kommit hit till oss och jag har verkligen lärt mig att leva i nuet. Man är aldrig säker på att morgondagen kommer så varför inte göra denna dag till den bästa!


Lev väl och må gott






Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback