Åhh va de e härligt

Att det äntligen börjar likna vår ute. Även om det ibland (vissa nätter) finns lite minus grader så märker man att våren är på ingång.
Nu finns det inget som kan stoppa den, bort med 25 minus och snö, fram med vårjackor och solbrillor.
Visst blir man glad när solens strålar drar över våra vintertrötta kinder.
Hade en sån fantastisk dag i går även om den spenderades i största delen inomhus hos mamma och pappa tillsammans med stora systrar med barn och storebror.

Idag har väl inte vädret varit riktigt likahärligt men jag kan ändå inte sluta tycka att det är härligt när gruset ligger i drivor på trottoarerna, snöndroppar från hustaken och att man börjar ana glimtar av gräs där under snön.
Eftermiddagen spenderades på ett utavlöpbanden på gymmet med mellolåtar i ipoden. Innan jag visste ordet av hade jag stått där i ca 1 timme och 1 mil hade lagts under mina fötter. Tro mig det känns redan i vaderna MEN denna härliga känsla.
Får inte ni oxå känslan av att vara lite smått kär i allt nu när våren är på G.
Så känner jag iallafall och kom ihåg om du möter världen med ett leende så ler världen emot dig


Puss o kram

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback