Kommer kännas i morgon

Har hittat ngt nytt som får mig att känna harmoni!

Jag har aldrig sett mig själv som en löpare. Har ju försökt mig på intervaller men jag har tyckt det varit så himla tråkigt efter en stund så jag har oftast gett upp.
KOmmer oxå ihåg halvmaran som jag sprang i USA när ja var där som AuPair. De 2,1 milen jag  sprang kändes som en heeel evighet OCH så sprang jag som om någon jagade mig = INTE OK.

Men i söndags så provade jag att springa, inte länge men länge nog för att känna att "detta kanske va ngt att fortsätta med"
Så idag har jag tagit ytterligare ett steg. Jag sprang i 45 min och jag har aldrig känt mig så lätt!
Det gick så bra!

Sen kanske de är för att man hittat ngt nytt, och om ett par månader så kanske jag inte känner så här men just nu tänker jag bara insupa känslan och leva på den länge....

Nu tänker jag forsätta med det som ett komplimenttill cyklingen på morgonen och gymträningen..

Hej beach 2011, du har ALDRIG varit så välkommen som nu =)



Hepp hepp


Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback