Vilodagen

idag skulle ju gå ut på att jag skulle bli piggare.. Just nu känns det som om jag fyllde 75 och inte 29!
Har gått runt som i ett töcken hela dagen och nu känner jag att sängen gör sig påmind genom att ropa"åhhh va de e härligt att ligga här o kolla på tvn"

Får man gå o lägga sig kl 9 om man är 29 år?

En sak till.
Har följt nötterna i big brother huset, ja jag blev fast, men jag känner att små snuttar av programmet räcker.
Men jag måste säga att Gurkan är en härligt prick!
Går runt och skriker "idiotchh" "walla" "jalla" "Fiifan" osv och ja han är kanske inte den skarpaste kniven i lådan men ni måste hålla med han gör bra tv..



Hmm ja ja torsdag och veckans sista arbetsdag är i morgon. Bokslutsvecka, och som vanligt så vet jag hur det kommer att sluta i morgon kväll.
Att jag och hjärtat sitter i soffan under en filt och halvsover fram tills kl är halv 11 och man som enligt han jag bor med "får gå och lägga sig"

Ha det gott, nu går jag o lägger mig i sängen och kollar på Tvn och jag har INGA problem med det


så de så

OBS det är inte jag på bilden ;o)

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback