Vinden har vänt!!

Äntligen är det dags att det går på plus hos vår familj.
Fick just reda på att semester är bokad.
Vi är såå välkomna tillbaka till min AuPair familj (trodde iofs inget annat heller) lägenheten i florida är på så vis bokad!
Det kommer katchinga bra på kontot i juni
Det börjar mer o mer likna vår ute (även fast det är ishavsvindar idag)

Det går bra nu alltså


Dessutom är jag kärare än någonsin i mannen min!

Härligt det är att vara jag just nu, OCH det kommer jag att rida på heeeela vägen fram till den 9e augusti då vårt flyg styr sin kosa mot det stora landet i väst



Ha en perfekt lörda' för de kommer ja ha




Kommentarer
Skrivet av: Lisa
Datum: 2011-03-26 kl. 11:24:43 URL: http://palmenp.blogg.se/

Härligt!! Det är du värd. Puss






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback