Tunga dagar

som har passerat.
Tunga tårar som trillat
förtvivlan över det faktum som har uppstått
Lättnad över att han inte lider mer

men framförallt SAKNAD

Det är nog inte förrän nu, ett par dagar efter begravningen som jag förstått att pappa inte finns mer.
Och det känns återigen som den dagen då vi fick reda på att han somnat in.

Tungt i hjärtat!

Tyngd över att inte få krama om honom
Känna hans stora hand smeka över min kind.

Jag skulle kunne ge vad som helst för att få ge pappa en enda kram till.

Men det går ju inte

Saknaden är och förblir övermäktig ett tag nu. Tomrummet efter pappa är så fruktansvärt stor
Tanken på att det faktiskt var MIN pappa som låg i kistan under alla vackra blommor var svår att tänka, jättesvår.
Jag vet att jag inet är ensam om min saknad och min sorg, vär är många som sörjer.

Pappa du hade varit glad över att sehur många av oss som VERKLIGEN brydde oss om dig. Många fler än du trodde.
Sorgen över att mina barn aldrig kommer att få träffa dig är också jobbig. Men jag kommer att berätta för dom om dig. Om den friska starka pappa som jag vill minnas dig som. Inte den svårt sjuka som inte var sig lik de sista åren.

Du kommer alltid finnas i våra hjärtan och du ska veta att vi saknar dig sååå mycket












Spelades i kyrkan för dig pappa, Va inte rädd, vi finns för dig

Kommentarer
Skrivet av: BarnBarn (Johan)
Datum: 2011-05-28 kl. 00:19:06 URL:

Jag älskar dig sååå Morfar, och vi ALLA tänker på dig hela tiden. Saknaden efter dig är så enormt stooooor så det går inte att förklara. Har så svårt att inse att du inte finns mer. Jag kommer aldrig att glömma dig, aldrig någonsin Morfar <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback