Äntligen...

fick jag träffa Amanda. Fick krama henne många ggr bara för att ta igen alla kramar vi missat under året. Stor hade hon blivit, de hade de allihopa. Barnen alltså, föräldrarna var dem samma.

Tycker det är underbart att man träffar männsikor man klickar så fantastiskt bra med. Att även fast man inte har träffats på många månader eller år, så kan det kännas som om det var igår man sågs.
Den känslan att vara omtyckt för den man är, är heelt fantastiskt.
Så kände jag nu när jag fick träffa Kristoffers hela stora familj. Firade att han hade fyllt år och alla syskon med alla (för de e ett gäng, närmare bestämt 7st syskonbarn)barn var med. Härlig känsla, som inte går att beskriva med ord, att träffa alla dessa härliga männsikor efter snart ett år.
Kramas med alla och säga att det var vekligen kul och se dem. För det var det!
Ni ska veta att det inte har gått en enda dag då jag inte har tänkt på dom. Undrat hur dom mår osv.
Fatta den känslan då att äntligen få se allihopa!
Kan knappt vänta tills jag får se dem igen.=)

Helgerna går ju som vanligt otroligt fort. denna helg har deffinitivt varit innehållsrik, även nästa helg är fullspäckad då min mamma och syster kommer upp och gör stan osäker=). det ska oxå bli otroligt kul.

Ska nu återgå till att ha det mysigt här hos han som jag älskat så otroligt och kommer att älska i all evighet.
För jag har förstått att "kärleken övervinner allt"

Puss på er alla!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback