Gomorgon

Gårdagskvällen gick inte av för hackor. Eller va sägs om thaimat, vin, glögg, skummtomtar och en massa skratt.
Vi skrattade så vi grät men det gör vi alltid när vi träffas.
Dagen började på cafe boulevard, vidare ut mot jyskk, rusta och ikea hann vi med oxå. Som vanligt började mamma och pynta i min lägenhet, "så här kan du ju inte ha, vi gör så hä ist" Hon fixade till mina gardiner som hon tyckte var för korta, jag skulle ha kunnat fixa det själv men jag har liksom inte orkat.
Så nu står det en liten sjärna i mitt köksfönster, en liten ängel vid sidan av tv och dom röda ljusen är framplockade.
Härligt det är att det börjar lida mot jul.





Här får man inte sova för länge heller. Tydligen sover man inte så speciellt mycket ute på landsbyggden;).
Härligt var det att få sätta sig vid ett dukat frukostbord.
Nu ska vi slå oss ut ibland folk på drottninggatan, för de lär vi få göra, slåss alltså.


Återkommer med mer inlägg underdagen

puss puss

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback