Freeedag!! eller ja nästan iallafall

Den här veckan har gått någorlunda fort. Tur är väl det för nu jvlar vill jag ha semester.
Det känns som omdet alltid är så när man börjar närma sig semestern.
Man trappar ner,men eftersom vi nu har bokslut igen kan jag inte rikigt trappa ner....än...
men jag kommer att göra det!

I går blev det inte många inlägg då vi åkte o handlade lite mat hem hit. Mysfredags mat plus lite annat så nu behöver jag inte handla i morgo på väg hem från jobbet.

Har faktiskt hänt så mkt dessa dagar så detta inägg blir lit kortare än vanligt

Sk strax titta på på lyxfällan, kan inte fatta att folk kan va så korkade med pengar, men men deras liv är INTE mitt




myspys på nu så hörs vi




Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback