Landsförvisad (eller iaf lghsförvisad)

De e ju hockey på TV och jag har just nu TVÅ hockeynördar här hemma. Ska strax fly från lgh ska bara lägga in ett snabbt inlägg.
Fick ett härligt erbjudande idag som jag absolut INTe kunde tacka nej till. Vad det är kan jag inte säga än men jag är ytters stolt och väldigt tacksam att jag fått detta ärofyllda uppdrag!

Träningen går fruktansvärt bra just nu. Märks på maten, får jag inte mat mår jag illa. Så då är det ju bra att jag äter som en häst.
Mindre bra är ju att mina byxor börjar bli för små. Tom de som är lite baggy.
Hmm ja ja kul är det iaf och jag fick höra två ggr idag att "det ser bra ut, ska du tävla eller".
Måste jag tala om hur STOLT jag blev!

Helgen hemma hos mamma var härlig. Känns skönt att få komma ner o andas lantluft ett tag. Sträcka på benen lite.
Och mammas goda mat är himelriket! Tänk om man kunde få äta sån mat varje dag!


Hmm nej som sagt måste fly
Ha det gott


Küss

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback